Kayıt Ol
Geloyungor.net yeni insanlar tanımanıza yardımcı olur.
GELOYUNGOR

GELOYUNGOR

Doğum tarihi Şubat 3, 1994
Robot Kontrolü Doğrulama Kodu
Resmi Yeniden Yükle
Yukarıdaki doğrulama kodunu kutuya yazın.
hector
cem01
arda turan
cem01
golge adam
allahım senin rizana siğndim bna yol goster napiyim bn engelıyım allahım insanların dedini yapiyorum suclanıyom nolur yol goster mısmıllırahmanıhrahım kulluvellahu hat allahu semat lem yetlıt velem ...
ASİ-RÜZGAR
geloyungor burdaysan özel gelirmisin kardeşimmm rica etsemm
TC_laz_baba_61
enver geldınmı 101 benı ara
MARAL
MARAL
tşkler gülümm sende öylesin daimaa
  • Ocak 2, 2015
  • ·
  • Beğen
enver  tas
bitanedir zaten herzaman maral
  • Ocak 3, 2015
  • ·
  • Beğen
TC_laz_baba_61
günaydınlar temel yılancı
temel yılancı
yaaaa şuuu javaaa sorunun çözsünnn kimm yapacakkk yapsın artıkkk uzman_61_61
Tümünü Gör...